wtorek, 2 kwietnia 2013

WALKA Z MASĄ!

Cześć.
Święta już minęły, więc nie ma już żadnego powodu aby znowu odłożyć walkę z masą. ; )
Ja startuję od dziś i mam nadzieję że tym razem mi się uda. ;)

Na dzień dzisiejszy to wygląda tak :
waga: 60 kg
talia: 70 cm
biust: 90 cm
biodra: 95 cm
uda: 91 cm
brzuch: 81 cm
(mam nadzieję że pomierzyłam tak jak trzeba ; ) )

Do czego dążę?
Chciałam ważyć coś między 50-52 kg. Zdecydowanie chcę pozbyć się "brzuszka" i odchudzić uda. ; )
Chciałabym również "wejść" w spodnie 36-38 ; )

I co będę robić?
Ćwiczenia:
-A6W
-Skakanie na skakance. W ramach akcji na blogu .
-Różne ćwiczenia z YT.
-Rower
Dieta:
- ograniczyć jedzienie
- wprowadzić więcej owoców i warzyw
- zmniejszyć ilość słodyczy
- Tygodnie Wyzwań

A Wy macie zamiar coś zmienić? Macie jakiś plan?

Trzymajcie za mnie kciuki. 
Jakaś dziewoja z internetów. <3


I troszkę muzyki:
HUCZ. Dożywotni props.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz