czwartek, 4 kwietnia 2013

Nowa odżywka z Isany

Cześć Kochani,


Post na szybciutko. Przez weekend mam nadzieję napisać trochę bardziej "ambitnych" notek niż tylko co kupiłam, co zużyłam etc. Dzisiaj zrobiłam małe zakupy, odwiedziłam Rossmana, Nature i miejscową drogerie, ale o tym w innej notce. W Rossmanie moją uwagę przykuła nowa odżywka z Isany ( właściwie wczoraj na jakimś blogu widziałam ją i dlatego też dzisiaj śmigałam do Rossa ; ) ). Jest to ta właśnie niebieska odżywka, którą pokazywał nam Ross daaawno temu jak wycofali tą z Babassu. Odżywka ta była w promocji (wydaje mi się że coś koło 6 zł kosztowała, ale nie dam sobie głowy uciąć ; ) .
"ODŻYWKA NAWILŻAJĄCA. DO WŁOSÓW SUCHYCH I ZNISZCZONYCH
- z kompleksem nawilżającym
-wzbogacona wyciągiem z bawełny
- nie zawiera silikonów i parabenów
INTENSYWNIE NAWILŻA WŁOSY SUCHE I ZNISZCZONE, NADAJE WŁOSOM WYJĄTKOWY POŁYSK.
Kombinacja wysokojakościowych składników, wzbogacona wartościowym wyciągiem z bawełny zapewnia włosom suchym i zniszczonym odpowiednią dawkę wilgoci i pomaga utrzymać ich poziom wilgotności. W wyniku intensywnej pielęgnacji włosy mają olśniewający połysk.Przyjemny zapach sprawia ,że mycie włosów staje się szczególnym doznaniem. Produkt nie zawiera silikonów i parabenów. TOLERANCJA PRZEZ SKÓRĘ potwierdzona dermatologicznie."

Skład:AQUA, CETEARYL ALCOHOL, GLYCERYL STEARATE SE, PROPYLENE GLYCOL, NIACINAMIDE, PANTHENOL, BETAINE, ALOE BARBADENSIS GEL, GOSSYPIUM HERBACEUM SEED EXTRACT, GLYCERIN, QUATERNIUM-87, BEHENTRIMONIUM CHLORIDE, ISOPROPYL ALCOHOL, STEARAMIDOPROPYL DIMETHYLAMINE, PARFUM, CITRONELLOL, HEXYL CINNAMAL, LINALOOL, LIMONENE, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE, SODIUM HYDROXIDE, CITRIC ACID.

Pojemność: 300 ml

Co sądzicie na temat składu? Kupicie?


3 komentarze:

  1. Sama nie wiem czy kupię :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie ja się zbytnio nie zastanawiałam, na składzie też się nie znam. Wiec kupiłam w ciemno ;) Zobaczymy. Może akurat się sprawdzi ; )

      Usuń
  2. Właśnie zadzwoniłam do Wojtka,by mi ją kupił.Skusiłaś.

    OdpowiedzUsuń