czwartek, 2 maja 2013

Nowości.

Cześć kochani.
Piękna majówka, prawda? U mnie cały czas pada. Naprawdę nie potrafię ogarnąć dlaczego jak trzeba chodzić do szkoły to jest okropnie ciepło, a jak jest wolne, można gdzieś pojechać to zaczyna nakurwiać deszczem.
Oto nowości, które kupiłam w kwietniu ;

Radical Odżywka wzmacniająco-regenerująca
Jeszcze jej nie używałam, jak skończę Joanne to pewnie po nią sięgnę ;)
Joanna Rzepa Kuracja Wzmacniająca
To moje drugie opakowanie, pierwszym razem dała bardzo dobre rezultaty. mnóóóóstwo babyhair *.*
Isana Odżywka nawilżająca
Użyłam jej kilka razy. Jest całkiem okej.
Garnier Odżywka Ultra Doux Sekrety Prowansji
Czeka na swoją kolej ; )
Alterra, Szampon Makadamia i Figa.
Użyty kilka razy. Muszę go jeszcze trochę potestować ; )
Puder Synergen. 
Któreś już opakowanie. UWIELBIAM
Próbki Gorącej kuracji do włosów z Marion

A wy co kupiłyście ciekawego?
P.S. Przypominam o moich aukcjach na Allegro 

3 komentarze: