piątek, 15 marca 2013

NOWOŚCI

Cześć ;)
Ten tydzień minął mi dość szybko. Pomimo kilku wydarzeń, które nie należą do miłych i śniegu, powiedziałabym że ten tydzień był całkiem dobry. We wtorek i środe dostałam także przesyłki.
Zobaczcie co znajdowało się w środku; )
Takie oto cuda zastałam po odpakowaniu ;)

Od lewej:
Love2mix, Regenerująca maska do włosów organiczne awokado i mango z efektem laminowania
W opakowaniu z Biovaxa znajduje się maska z Organic Shop miodowe awokado. Niestety w transporcie opakowanie pękło.
Spirulina 100%
Organic shop, Maska grecka figa
Planeta Organica, Gęsta toskańska maska do włosów suchych i zniszczonych.

Taki prezent sobie sprawiłam na dzień kobiet. ; ) Skorzystałam tym samym z promocji na www.setare.pl oraz na www.kalina-sklep.pl/ (spirulina i maska miodowe awokado pochodzi z Setare, reszta z Kaliny). Od sklepu Kalina dostałam również karte rabatową na 10% do wykorzystania do końca kwietnia.
Teraz zacznie się pewnie wielkie testowanie, bo na te produkty miałam ochote już dłuuugi czas ; )


A wy co kupiłyście sobie z okazji Naszego święta? ;D

5 komentarzy:

  1. Nie wiem co się stało z moim komentarzem (ah ten internet :/), więc piszę jeszcze raz, że zapisałam do obydwu akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zrobiłam zamówienie w Kalinie na Dzień Kobiet i kupiłam oba szampony Love2mix awokado i chilli oraz krem do twarzy Baikal Herbals na noc. Także dostałam kartę rabatową 10% oraz gratis glinkę anapską. A u Ciebie co było gratisem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie załapałam się na żadne gratisy ;)

      Usuń
  3. Już wiem na co wydam mój kupon rabatowy 10% :D Kliknij zakładkę "Nowości" na www Kaliny - są nowe balsamy do włosów Planeta Organica np. aleppo, marokański z olejem arganowym, fiński, turecki - kolejne hity blogowego świata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę poprzeglądać co tam ciekawego jest ; ). Jeszcze tylko wygospodarować trochę pieniędzy i można kupować ; )

      Usuń