niedziela, 24 marca 2013

Tydzień wyzwań #1

Cześć Kochani.
Dzisiaj post na szybciutko.

Jak wiecie ostatnio dołączyłam do akcji na blogu www.naturallywavyhair.blogspot.com
W minionym tygodniu powinnam wystrzegać się napoi gazowanych i chipsów.
Co do chipsów to zdecydowanie wygrałam, nie zjadłam ani jednego ;)
Niestety w walce Ania- Napoje Gazowane poległam. W prawdzie przez 2 pierwsze dni nie piłam żadnych takich napoi, to potem zaczęłam pić wode mineralną gazowaną (cóż u mnie wszyscy taką piją) oraz wode mineralną lekko gazowaną. Więc tutaj akurat mi się nie udało, ale chyba lepiej że to tylko woda ; )
 W tym tygodniu natomiast mam być z dala od słodyczy, napoi gazowanych i chipsów. Trzymajcie kciuki !

A wy robicie sobie także takie tygodnie, przerwy od "pokus"? Bierzecie udział w jakichś akcjach tego typu? ; )

Na koniec chciałam Wam pokazać mój obraz. Zdjęcie zrobione jeszcze wtedy , gdy nie był powieszony, a za nim lustro ; ) Podoba Wam się ? Ja go wręcz uwielbiam <3
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz