sobota, 23 marca 2013

Szampon Garnier Ultra Doux dla dzieci

Cześć.
Pogoda za oknem nieco się poprawia, przynajmniej u mnie. Powoli zaczyna wychodzić słońce i mam nadzieję że śnieg i mróz jak najszybciej nas opuszczą. Szczerze to zima jest porą której wręcz nienawidzę. Nie lubię śniegu, zimna. Żadnych zimowych sportów też nie uprawiam, wiec w zimie większość czasu spędzam w domu, sporadycznie wybierając się na jakąś imprezę. Także zdecydowanie czekam na wiosnę i ciepło.
Dzisiaj jako że cały dzień siedzę w domu i nie miałam pomysłu na nic ambitniejszego recenzja szamponu z Garniera.
Garnier Ultra Doux Dla dzieci szampon 2 w 1 z morelą i kwiatem bawełny

Producent zapewnia, że po użyciu włosy będą miękkie i błyszczące oraz że będą łatwiejsze do rozczesania. Ponadto mają pięknie pachnieć morelami ,a szampon ma nie szczypać w oczy.

Opakowanie: Pomarańczowa "prześwitująca" butelka o pojemności 250 ml. Typowo dla Garniera- za duży otwór. +/-
Zapach: Może nie całkiem morelowy, ale mi się podobał. +
Konsystencja: Niezbyt gęsta. Jak mnie mnie na +
Działanie: Jestem do niego neutralnie nastawiona. Niby fajnie oczyszczał i włosy były miękkie, ale brakowało mi tego "czegoś". Włosy po nim zawsze były spuszone. Nie zauważyłam żeby jakoś bardziej błyszczały. Dobrze radził sobie ze zmywaniem olei. +/-
Podsumowanie: Zdecydowanie bardziej do gustu przypadł mi brat tego szamponu zielony z jabłkiem. ; ) Co do tego mam mieszane uczucia. Ale na pewno NIE KUPIĘ GO następnym razem.

Używałyście, posiadacie? Co o nim sądzicie?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz