sobota, 9 marca 2013

Wymienię/sprzedam + ROZDANIE

Cześć. ; )
Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet. Wiem że spóźnione, ale szczere; )
Wczoraj wybrałam się na koncert Weny. Koncert był całkiem fajny, ale nie zalicze go do najlepszych koncertów na jakich byłam. Nie mówiąc już o fakcie, że ktoś mi ukradł(nie moge tego inaczej nazwać) moją kurtke, w klubie w którym był koncert. Więc bardzo miło.
Robiłam dzisiaj troche porządków i znalazłam kilka produktów, których nie używam i raczej nie będę używać. A szkoda mi je wyrzucić czy trzymać do czasu końca ważności. Więc może ktoś się skusi ?
Oczywiście dokładniejsze informacje dogadam już z osobą zainteresowaną wymianą czy ewentualnym kupnem.


 Auchan, Odżywka wygładzająca
niestety nie widać ile jej zostało, ale użyłam ją 2-3 razy.

 

 Isana, Maska z proteinami pszenicy i pantenolem
Użyta max 2 razy, też nie moge stwierdzić ile jej zostało

 Schwarzkopf Gliss Kur, Odżywka w piance regeneracyjna do włosów bardzo zniszczonych
Użyta 1 raz


 Auchan, Maska ekstremalnie nawilżająca
Użyłam ją raz. Zużyta jest od razu pod słowem maska



Krem-Maska do włosów na bazie jedwabiu symulująca porost włosów. Proteiny jedwabiu i kompleks witamin
 Użyta kilka razy, Zużyta jest do górnej krawędzi tego napisu, który jest od razu pod obrazkiem z tą dziewczyną

A na koniec chciałam powiedzieć Wam o rozdaniu, w którym biore udział.

Rozdanie o którym mowa jest na blogu Testereczki
Link do notki z rozdaniem: www.testereczka.blogspot.com/2013/03/bardzo-kobiece-rozdanie-urodzinowe.html

Rozdanie trwa do 29 marca 2013 r. Według mnie można wygrać dużo ciekawych rzeczy ; )




1 komentarz: